Regulamin sklepu

 

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy kStore, działający pod adresem www.kStore.pl prowadzony jest przez firmę:

KARTUS Michał Kartus

Jana Pawła II 11,

96-230 Biała Rawska

NIP: 835-155-47-97

Regon: 100360400

Firma została wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Burmistrza Biała Rawska pod numerem: 1683.

2. Zawartość sklepu

- Założenie konta w sklepie internetowym www.kStore.pl bądź złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu. 

- Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym www.kStore.pl są wartościami brutto wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 

- Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu towaru. 

- Do każdej paczki dołączany jest dokument sprzedaży w zależności od preferencji klienta: faktura VAT lub paragon.

3. Czas realizacji zamówienia 

- Paczki wysyłamy w terminie 1-5 dni roboczych w przypadku wysyłki za pobraniem lub od momentu zaksięgowania pełnej wpłaty w przypadku płatności z góry. 

- Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od nas. W tych szczególnych przypadkach termin realizacji to maksymalnie 14 dni roboczych. 

4. Forma realizacji zamówienia 

- Poczta Polska, Kurier DPD. 

- Koszt dostawy podany jest na stronie informacyjnej "Dostawa i płatność", wyliczany jest automatycznie i przedstawiony jest klientowi w procesie składania zamówienia tuż przed jego potwierdzeniem. 

- W przypadku zamówień, które mają być wysłane za granicę, prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki. Koszty wysyłki za granicę będą inne niż podane na stronach sklepu. Koszty wysyłki podane na stronach sklepu dotyczą wysyłki na terenie Polski.

- Sklep kStore.pl zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, w przypadku braku możliwości zapewnienia towarów z zamówienia lub z innej przyczyny. 

5. Data dostarczenia przesyłki 

- Datę dostarczenia przesyłki określa dzień w którym paczka zostanie dostarczona do klienta przez spedytora. Obliczysz ją sumując czas realizacji (np. 1-5 dni roboczych) oraz czas dostawy (np. 24-48 godzin w przypadku kuriera oraz 24-72 godziny w przypadku Poczty Polskiej). 

- W dniu wysłania paczki otrzymają Państwo od nas e-mail informujący, że przesyłka została wysłana.

6. Sposoby płatności 

- Za pobraniem: Za przesyłkę należy zapłacić odbierając towar. Wysyłki pobraniowe oferujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz Kuriera DPD. 

- Przelew/przedpłata: Kwotę za zakupione przedmioty wraz z kosztami przesyłki należy wpłacić na poniższy rachunek firmowy: 

Bank PKO BP 83 1020 4580 0000 1902 0087 5039 

KARTUS Michał Kartus 

Ul. Jana Pawła II 11 

96-230 Biała Rawska  

W tytule przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer zamówienia (wyświetlany po jego złożeniu) gdyż tylko w taki sposób będziemy mogli zidentyfikować dane osoby która dokonała przelewu. 

- Cennik przesyłek znajduje się na stronie "Dostawa i płatność". Koszt wysyłki jest naliczany automatycznie w trakcie realizacji zamówienia i jest podawany do informacji klienta.

7. Rezygnacja z zamówienia 

W przypadku rezygnacji ze złożonego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres kstore@kstore.pl 

8. Zwrot lub wymiana przedmiotów oraz reklamacje

Zwroty

- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Specjalnie dla Ciebie wydłużyliśmy ten okres do 30 dni. 

- Zwrot przedmiotów nie jest możliwy dla produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie np. dla odzieży z nadrukiem wykonanym wg projektu Klienta.

- Przed odesłaniem przedmiotów prosimy o kontakt mailowy. Prześlemy wówczas formularz zwrotu. 

- Prosimy o wypełnienie formularza oraz o dołączenie go do paczki z odsyłanymi przedmiotami.

- Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.

- Odsyłane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.

- Podstawą zwrotu jest paragon lub inny dowód zakupu, prosimy dołączyć go do paczki.

- Prosimy także o mailowe podanie numeru konta, na które ma być przelany zwrot. - Należność zostanie zwrócona w ciągu 7 dni.

- Aby nie wymuszać pośpiechu, oferujemy długi czas na odesłanie towaru: 30 dni.

Wymiany

- Przed odesłaniem przedmiotów prosimy o kontakt mailowy. Prześlemy wówczas formularz wymiany. 

- Wymiana przedmiotów nie jest możliwa dla produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie np. dla odzieży z nadrukiem wykonanym wg projektu Klienta.

- Prosimy o wypełnienie formularza oraz o dołączenie go do paczki z odsyłanymi przedmiotami.

- Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. 

- Prosimy o wpłatę kwoty na ponowną wysyłke na nasz rachunek bankowy.

- Odsyłane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.

- Podstawą wymiany jest paragon lub inny dowód zakupu, prosimy dołączyć go do paczki.

- Aby nie wymuszać pośpiechu, oferujemy długi czas na wymianę towaru: 10 dni.

Reklamacje

- Przed odesłaniem przedmiotów w ramach reklamacji prosimy o kontakt mailowy. Prześlemy wówczas formularz reklamacji. 

- Prosimy o wypełnienie formularza oraz o dołączenie go do paczki z odsyłanymi przedmiotami.

- Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

- Przyjęcie reklamacji nie oznacza jej rozpatrzenia. 

- Wszystkie reklamacje są rozpatrywane po dotarciu przedmiotów do Sprzedającego w ciągu 14 dni.

- W przypadku uznania reklamacji przez Sprzedającego, koszty wymiany przedmiotów w całości pokrywa Sprzedający. (Warunkiem pokrycia kosztów wymiany jest odesłanie przez Kupującego przedmiotów za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem,) 

- Prosimy także o mailowe podanie numeru konta, na które ma być przelany zwrot. 

- Płatność zostanie wykonana w ciągu 7 dni.

- W przypadku nieuznania reklamacji przez Sprzedającego koszty przesyłki oraz koszty związane z ponownym odesłaniem przedmiotów do Kupującego pozostają po stronie Kupującego. 

- Prosimy o wpłatę kwoty na ponowną wysyłke na nasz rachunek bankowy.

- W przypadku błędnej realizacji zamówienia powstałej z winy Sprzedającego koszty wymiany towaru w całości pokrywa Sprzedający. Warunkiem pokrycia kosztów wymiany jest odesłanie przez Kupującego błędnego zamówienie za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem DPD - po uprzednim ustaleniu tego ze Sprzedającym (na koszt Sprzedającego). Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz przesyłek za pośrednictwem innych firm kurierskich.

- Podstawą reklamacji jest paragon lub inny dowód zakupu, prosimy dołączyć go do paczki.

9. Postanowienia końcowe 

- Wszystkie paczki wysyłane firmą kurierską są ubezpieczone. 

- W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka była uszkodzona lub otwierana - należy przed przyjęciem przesyłki, w obecności osoby doręczającej sporządzić protokół szkody. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewneutalnych roszczeń z tytułu uszkodzenia lub kradzieży produktu w transporcie.

- W przypadku nieodebrania paczki pobraniowej klienci ponoszą wszystkie związane z nieodebraniem koszty, plus koszty operacyjne w wysokości 50 zł. 

- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

10. Promocje 

Kody rabatowe

- Aby wykorzystać kody rabatowe uprawniające do procentowej zniżki należy wykonać następujące czynności

- dokonać rejestracji w sklepie kStore.pl

- zalogować się na swoje konto

- dodać wybrane produkty do koszyka

- następnie należy, klikając koszyk, przejść do zawartości koszyka. W koszyku w pole "Bony rabatowe" należy wpisać kod rabatowy i nacisnąć przycisk "dodaj"

- w celu dokończenia zamówienia należy wykonać wszystkie kolejne kroki zamówienia (wybór adresu, formy wysyłki, formy płatności oraz ostatecznie potwierdzić zamówienie).

- po prawidłowym dodaniu kodu rabatowego wartość zamówienia zostanie zmniejszona o wartość procentową przypisaną dla użytego kodu

11. Prawa autorskie

Dla produktów wykonywanych na zamówienie np. dla odzieży z nadrukiem wykonanym według projektu Klienta Zamawiający oświadcza, że posiada prawa autorskie oraz prawa do rejestracji znaków i/lub tekstów w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia.

12. Stały upust 

Dla klientów, dokonujących w kstore.pl regularnie zakupów lub zakupów o dużej wartości istnieje możliwość uzyskania stałego upustu na wszystkie zakupy (na stałe). Przyznanie upustu jest uznaniowe, i zostaje przyznane przez pracownika kStore.pl. Prosimy naszych klientów o sygnalizację chęci uzyskania stałego upustu. Na koncie klienta, który uzyskał stały upust, po zalogowaniu widoczne są ceny już z upustem.

13. Pliki "cookies" 

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć na stronie "Informacja o cookies" 

II. Dane osobowe

1. W wyniku założenia konta w sklepie kStore.pl Sprzedawca uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w celu realizacji umowy przez sklep www.kStore.pl z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.

2. Sklep www.kStore.pl nie udostępnia danych osobowych Klientów podmiotom trzecim w celach ich przetwarzania i wykorzystywania na potrzeby marketingu.

3. Kupujący zgadza się na udostępnienie swojego adresu email przez Sprzedającego serwisowi Opineo.pl (którego właścicielem jest firma: Opineo Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 2-4, VI piętro, 53-333 Wrocław, KRS: 0000357466, NIP: 897-176-26-04) w celu dokonania oceny sklepu kstore.pl przez Kupującego za pośrednictwem serwisu Opineo.pl.

4. Każdy klient ma możliwość wglądu i edycji swoich danych, które zgromadzone są w bazie sklepu kStore.pl.

5. Klient w każdej chwili może zażądać natychmiastowego zaprzestanie przetwarzania przez sklep kStore.pl jego danych osobowych.

6. Zastrzegamy sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane kontaktowe uzyskamy dzięki działalności związanej ze sklepem www.kStore.pl, a w szczególności dotyczy to systemu informacyjnego.